Huishoudhulp nodig?

Bent u op zoek naar een poetshulp of huishoudhulp met dienstencheques? Vul dan onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

Word klant bij Aaxe

Kom langs in één van onze kantoren voor meer informatie betreffende onze diensten met dienstencheques. Wij onthalen en begeleiden u met de grootste zorg. 

Onze kantoren zijn dagelijks geopend van 9u tot 12u30 u en van 13u30 tot 17u30.
In onze hoofdzetel (Tervurenlaan 124) beantwoorden wij al uw vragen van 8u30 tot 13u en van 13u30 tot 18u.

Voor nieuwe klanten gaan wij als volgt te werk:

1. De eerste keer dat u contact heeft met Aaxe Dienstencheques, luistert onze medewerker naar uw wensen met betrekking tot een huishoudhulp. Wij leggen u ook alles uit betreffende betalen met dienstencheques, hoe u zich moet inschrijven en bij welke instelling u dit kan doen … Kortom, we leggen u helemaal uit hoe het systeem van de dienstencheques in elkaar zit. Daarnaast helpt Aaxe u als toekomstige klant met uw inschrijving bij Sodex. Zo kan de klant papieren of elektronische dienstencheques bestellen

2. Nadat we uw wensen betreffende de huishoudhulp hebben gehoord, gaan we op zoek naar de huishoudhulp die het meest aan uw wensen voldoet.

3. We maken een planning op voor uw huishoudhulp en uw eigen huishoudhulp met dienstencheques van Aaxe gaat bij u aan de slag op de afgesproken dagen en uren.

  • Wij volgen de planning van de werkneemster op. Wij geven ze de gegevens van de nieuwe klant zodat ze er op het afgesproken tijdstip kan zijn.
  • Wij bezorgen de huishoudhulp ook een wegbeschrijving om er te geraken.
  • Wanneer de huishoudhulp bij haar klant aankomt, luistert ze naar de wensen met betrekking tot de producten die gebruikt moeten worden en de onderhoudsinstructies.
  • De klant overloopt de instructies met de huishoudhulp. Denk bijvoorbeeld aan het welke kamers er moeten gepoetst worden, hoe de poetshulp dit moet doen en met welke producten. 

4. We volgen de prestaties bij de klant verder op. De huishoudhulp vult haar planning in en licht ons in over haar prestaties bij de klant.

5. Indien de huishoudhulp afwezig zou zijn, bijvoorbeeld als ze ziek of met verlof is, bieden wij een vervangster aan.

Bent u overtuigd van de professionele werking van Aaxe Dienstencheques en wenst u in ons kantoor in te schrijven? Dit is heel eenvoudig! Vul bovenstaande formulier in en wij contacteren u zo snel mogelijk

Hoe kunnen wij jou helpen?

Om haar klanten beter van dienst te kunnen zijn, beschikt Aaxe Dienstencheques over vijf kantoren en vijf strijkcentrales in heel Brussel.