Zijn er vragen?

FAQ

  • Elke dag : 9u tot 12u30 / 13u30 tot 17u30
  • Hoofdkantoor (Tervurenlaan 124) : 8.30 tot 13.00 / 13.30 tot 18.00.

Wanneer u AAXE Titres-Services voor het eerst belt, zal ons team naar u luisteren. Wij begrijpen uw behoeften op het gebied van huishoudhulp.

We leggen in detail uit hoe het systeem van dienstencheques werkt, hoe je moet betalen en hoe je je moet registreren bij de relevante instanties, waarbij we onze toekomstige klanten begeleiden bij het registratieproces bij Sodexo.

Dankzij een grondig begrip van uw behoeften, zal ons toegewijde team de huishoudelijke hulp vinden die het beste past bij uw behoeften.

We plannen nauwgezet de werkuren van onze huishoudhulp bij u thuis. Er wordt een nauwkeurige opvolging uitgevoerd: aanduiding van nieuwe diensten, contactgegevens van de klant voor de huishoudhulp en terbeschikkingstelling van plattegronden om de verplaatsingen te vergemakkelijken.

Wanneer de huishoudelijke hulp bij je thuis komt, zorgen we ervoor dat ze op de hoogte is van je voorkeuren wat betreft schoonmaakproducten en de instructies die je haar geeft.

Je kunt specifieke instructies geven over de kamers die moeten worden schoongemaakt, de methode die moet worden gevolgd en de producten die moeten worden gebruikt.

We zorgen voor een constante controle van de diensten die bij u thuis worden geleverd. De huishoudelijke hulp rapporteert regelmatig over de voortgang van haar werk aan AAXE voor kwaliteitsopvolging.

Als de huishoudelijke hulp afwezig is door vakantie of arbeidsongeschiktheid, bieden we een vervanger aan om de continuïteit van de dienstverlening te garanderen.

Als je overtuigd bent van onze professionaliteit en je bij ons agentschap wilt registreren, is de procedure eenvoudig en ongecompliceerd.

Onze kantoren en onze
Strijkcentrales

Postulez chez nous
Besoin d’une Aide-ménagère ?